העלאת מרווחים בארגון פיננסי

20
יוני
2015
Posted by: miles  /   Category: סיפורי שינוי ארגוני   /   אין תגובות

הבעיה
מחלקת המכירות הציבה לעצמה יעד למכור את המוצרים הקיימים במרווחים גבוהים יותר, למרות התחרות הקשה מצד המתחרים. היעד שהוצב לחברת מיילסטון הוא עלייה של 20% ברווח.

הפתרון
לאחר חודשיים של עבודה אינטנסיבית, משולבת עם הנהלת הארגון, עלו המרווחים ב- 25%, ללא שינוי במוצרים ובכוח האדם וכן ללא השקעה בשיווק. העלייה במרווחים הייתה יציבה לאורך חודשים רבים.

השיטה
בכדי להגיע לדרכים יצירתיות, הוחלט על קבוצות חשיבה של מנהלי היחידות. בקבוצות התמקדנו בחשיבה יצירתית ובלמידת עמיתים. השיטות מכירה שהועלו נוסו ביחידות השונות ובפגישות הבאות למדנו והשתכללנו. כל מנהל הצטרף לקבוצה שנפגשה 5 פעמים ולאורך המפגשים עלו עוד ועוד טכניקות מכירה ששינו את שיטת המכירה הישנה. לקראת המפגש הרביעי החל תהליך עם אנשי המכירות. אנשי המכירות קיבלו הכשרה למכירה בשיטות החדשות והמנהלים קיבלו הכשרה להטמעה וניהול השיטות החדשות.

לפרטים נוספים ושמות ממליצים נא לפנות ל – orna@milestoneltd.co.il

אין תגובות